Linkleaders zaczyna współpracę z Otomoto

Agencja PR i EB Linkleaders od czerwca br. odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz marketing treści dla całej kategorii automotive w Grupie Olx, obejmującej platformę Otomoto oraz serwis Olx. Linkleaders rozwija nową specjalizację w komunikacji zintegrowanej dla rynku motoryzacyjnego i sektora elektromobilności.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Linkleaders zaczyna współpracę z Otomoto
fot. mat. prasowy

– Rynek motoryzacyjny przechodzi widoczne zmiany - rośnie znaczenie nowych technologii oraz cyfrowych kanałów sprzedaży. My rozumiemy i wspieramy te zmiany w biznesie motoryzacyjnym, a do tego niezbędna jest stała efektywna komunikacja. Linkleaders to partner, który dostrzega nasze wyzwania i posiada umiejętności, które pomogą realizować naszą misję profesjonalizacji i cyfryzacji polskiego sektora automotive – przekazał mediom Łukasz Juskowiak, marketing director Otomoto/Olx Group.

Działania komunikacyjne będą kierowane do wszystkich klientów i partnerów Otomoto - zarówno dużych sieci dealerskich jak i przedsiębiorców mających mniejsze biznesy motoryzacyjne. Strategicznym celem jest dotarcie do szerokiego rynku automotive z mocną i wiarygodną komunikacją wartości i korzyści wynikających z unikalnej oferty.

Szczegóły współpracy

– Otomoto to nowoczesny ekosystem narzędzi, wiedzy i usług dla partnerów oraz użytkowników, który wyznacza kierunek cyfrowej transformacji rynku motoryzacyjnego. W tak złożonym środowisku, w którym technologie i innowacje napędzają ciągłą zmianę, potrzebna jest komunikacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, świadomości i wartościowych danych. Takie wyzwania wymagają pogłębionej wiedzy oraz rozumienia biznesu i trendów, dlatego rozwijamy obecnie w Linkleaders nową specjalizację dedykowaną klientom z sektora automotive – dodał Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Współpracę z Otomoto prowadzi interdyscyplinarny zespół Linkleaders, który łączy kompetencje z zakresu public relations, data-driven, social mediów i analityki. Równolegle, rozwijane są nowe usługi i produkty agencji kierowane do rynku motoryzacyjnego. Agencja chce się specjalizować w komunikacji nowych technologii automotive, transformacji rynku oraz edukacji w zakresie elektromobilności.

Obok działań operacyjnych i relacji z mediami, Linkleaders doradza w projektowaniu architektury komunikacyjnej Otomoto - od narracji marki, przez mapowanie interesariuszy, po strategiczne zarządzanie komunikacją B2B i B2C. W projekt zaangażowany jest także zespół dat:awesome, specjalizujący się w działaniach opartych na danych. Za realizację projektu odpowiadają Aleksandra Witkowska, Karol Maćkowiak, Magdalena Kuzmecka i Paula Strugińska, a nadzór strategiczny sprawuje Tomasz Podolak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową