SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) - Lion BlackWhite. Akcja jest realizowana pod hasłem „Obudź w sobie lwa”.

Article

Spot obrazowo pokazuje, że batony Lion BlackWhite składają się z ciemnego karmelu i chrupków w polewie z białej czekolady. Klip jest oparty na ujęciach z reklamy Liona pod hasłem „Obudź w sobie lwa” emitowanej w ub.r.

Kampania podkreśla też, że nowy wariant batonów Lion to edycja limitowana.

Za obsługę reklamową marki Lion odpowiadają agencja J. Walter Thompson Warsaw (strategia, kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Nowa kampania będzie realizowana m.in. w internecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Popiół2015
Dobry kontrast czarno-biały. Lepiej żeby był na stałe, a nie tylko limitowany. Taki eksperyment to dobre posunięcie.
9 8
odpowiedź
User
Łoj
Chrzanić tigera, ważny lion?
10 8
odpowiedź
User
Piotrek
W tle słyszę AC/DC ale nie mogę określić co to za kawałek. Ktoś kojarzy? ;)
16 8
odpowiedź
User
Mirson 79
A mnie się wdaje że to Krokus a nie AC/DC
Kroś rozpoznaje?
9 8
odpowiedź
User
Kasia
A może ktoś pomyslalby ze nie wszyscy mogą oglądać takie kontrasty ,jak w reklamie biało czarnego linia ,ze u chorych na epilepsje wywołuje to ataki padaczki.Nigdzie nie ma informacji żeby osoby chore na te epilepsje nie oglądały tej reklamy.Moj 12 letni oglądał mecz na Canal+sport2 i w przerwie miał atak ponieważ transmitowana była wasza reklama
8 8
odpowiedź