Listopadowa „Pani” z kalendarzykiem i Heidi Klum

We wtorek 23 października br. do sprzedaży trafił listopadowy numer magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Na jego okładce znalazła się top modelka Heidi Klum w t-shircie promującym akcję „Siła jest kobietą”. Wydanie ukazało się wraz z kalendarzykiem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do całego nakładu listopadowej „Pani”, wynoszącego 150 tys. egz., dołączono kalendarzyk na 2013 w dwóch kolorach do wyboru. Jego okładki również promują hasło miesięcznika „Siła jest kobietą”. Wydanie kosztuje 10,90 zł.

Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w RMF FM i w portalu Interia.pl. Kreację przygotowała agencja Happy Hours.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Pani” w lipcu br. wyniosła 104 281 egz. (więcej na ten temat).

 

grafika
pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu