SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LMC promuje aplikację Praca za Rogiem

Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii firmy LMC, promującej aplikację mobilną Praca za Rogiem. Przygotowały ją Outbreak, Boogie, TMS Global i Direct People.

Kampania ma na celu podniesienie rozpoznawalności aplikacji oraz jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Na potrzeby reklamy nakręcony został nowy spot bazujący na linii kreatywnej wykorzystanej w pierwszej edycji. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, polski pilot dronów wyścigowych.

Kampania potrwa do 12 października br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People, za kreację – agencja Outbreak. Produkcję zrealizowała Boogie, a post-produkcję Eallin. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe: TMS Global (tv) oraz Direct People (internet).

Dołącz do dyskusji: LMC promuje aplikację Praca za Rogiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl