SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Locomotiva dla piwa Królewskie i Kujawiak

Pierwszego czerwca rozpoczęły się kampanie marek piwa Królewskie i Kujawiak (Grupa Żywiec), przygotowane po wygranym wiosną przetargu przez agencję reklamową Locomotiva.

Autorami pomysłów są Ewa Grelka (Kujawiak) i Ewaryst Fedorowicz (Królewskie).

Głównym medium jest szeroko rozumiany outdoor, a media plan przygotował dom mediowy Media Concept.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Locomotiva dla piwa Królewskie i Kujawiak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl