Lody Kaktus by Dawid Kwiatkowski można kupić tylko w sklepach Żabka

Do sieci sklepów Żabka trafił właśnie do sprzedaży nowy smak lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) arbuz-jabłko, który powstał we współpracy z Dawidem Kwiatkowskim. Ich zakup premiowany jest nagrodami w dedykowanym konkursie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lody Kaktus by Dawid Kwiatkowski można kupić tylko w sklepach Żabka

Sieć sklepów Żabka premierowo wprowadziła nowy smak lodów wodnych Kaktus, będący połączeniem arbuza z zielonym jabłkiem. Ich zakup uprawnia do udziału w dedykowanym konkursie. Należy zakupić 2 lody na patyku Kaktus, w tym przynajmniej jeden nowy Kaktus by Dawid Kwiatkowski, zachować paragon i wrzucić na swój Instagram zdjęcie lub film, w którym uczestnik pokaże jak śpiewa z Kaktusem. Materiał musi zostać opatrzony hashtagami #KaktusByDawid oraz #SpiewajzKaktusem.

Nagrodą główną jest 1x iPhone 11 PRO wraz z publikacją zwycięskiego posta na profilu Instagram Dawida Kwiatkowskiego. Ponadto w puli znajdują się dwa SmartWatche Xiaomi Amazfit GTR, cztery głośniki bezprzewodowe JBL Flip 5, a także pięć płyt Dawida Kwiatkowskiego „13 grzechów niczyich” z autografem.

W ofercie sklepów Żabka znajdują się także lody Kaktus o smaku cytrynowo - truskawkowym. 

To już kolejny produkt dostępny w sieci Żabka jako pierwszy na rynku. W ostatnim czasie zostały wprowadzone lody Magnum Ruby mające swoją Polską premierę właśnie w sieci Żabka.

Żabka jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, która liczy blisko 6 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska