SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Łódź kreuje” w telewizji, internecie i na outdoorze (wideo)

Trwa kampania „Łódź kreuje” promująca atrakcje projekty kulturalne i potencjał biznesowy Łodzi. Akcję wspólnie z władzami samorządowymi tego miasta przygotowały agencje K2 i dsk.

Kampania „Łódź kreuje” wychodzi od konfrontacji z powierzchownym wizerunkiem tego miasta jako postindustrialnego i nieciekawego. Materiały kreatywny opowiadają o tym, że Łódź nie jest doskonała, że upadek ery przemysłowej wywarł na niej silne piętno, ale także pokazują, że w taki środowisku realizowane są nowe, interesujące projekty artystyczne i biznesowe.

 

W krótkich spotach występują twórcy takich inicjatyw: Są nimi: Michał Bieżyński - założyciel Fundacji Urban Forms, Rafał Lejman - projektant i właściciel marki odzieżowej Rush, Kuba Wadnachowicz - członek zespołu Cool Kids of Death i współzałożyciel lokalu DOM oraz Dorota Chochlewicz - absolwentka łódzkiej ASP i założycielka firmy Zaczarowany Ołówek rozwijającej artystycznie dzieci. W kilkuminutowym filmie łodzianie w różnym wieku opowiadają, jak widzą swoje miasto oraz ich rolę w nim.

Z kolei layouty internetowe i outdoorowe mają oddawać ducha kreatywności miasta, który wyłania się z łódzkich pracowni artystycznych, warsztatów czy hal produkcyjnych. W grafikach zawieszone w przestrzeni litery - wykonane z materiałów typowych dla różnego rodzaju działań kreatywnych - układają się w slogan reklamowy. Wykorzystywanych jest kilka layoutów z różnymi rodzajami liter materiałów i odrębnymi kolorystykami.

Akcję - rozpoczętą pod koniec września, a obejmującą przede wszystkim telewizję, internet i outdoor - organizuje Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Departament Prezydenta w Urzędzie Miasta Łodzi. Spoty i związane z nimi grafiki przygotowała agencja K2, a layouty eksponujące hasło „Łódź kreuje” - agencja dsk we współpracy z fotografem Pawłem Fabjańskim i scenografką Zuzanną Słomińską.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: „Łódź kreuje” w telewizji, internecie i na outdoorze (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piarowiec
To są dopiero pieniądze wyrzcone w błoto. Łódź jako miasto nie kreuje niczego prócz ogromnego zadłużenia. Niesamowicie duże pieniądze wydano już nie tak dawno na akcje Łódź stolicą kultury Europejskiej (czy jakoś tak). Podciągano pod to kazde badziewie które zaprzyjaźnione firmy zewnętrzene robiły i brały jasę. I co? i poszło wszystko w błoto. Co tu duzo pisać. Ktoś ich powinien ostro za to porozliczać.
odpowiedź