SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łódź wprowadza własny kodeks reklamowy, znikną wielkoformatowe banery

Rada Miejska w Łodzi uchwaliła kodeks reklamowy, który określa zasady umieszczania reklam zewnętrznych w tym mieście. Dzięki niemu z ulic miasta znikną m.in. wielkoformatowe banery i wolno stojące tablice.

W zeszłym tygodniu po kilku miesiącach prac oraz konsultacjach społecznych Rada Miejska w Łodzi uchwaliła tzw. kodeks reklamowy, który zawiera przepisy regulujące zasady umieszczania reklam w przestrzeni publicznej.

Zgodnie z tymi zapisami zakazane będą w mieście wielkoformatowe banery, murale reklamowe, wyświetlacze, ekrany LED i LCD, tablice reklamowe ciągnięte na lawetach. Z kolei w środkach komunikacji miejskiej możliwe będą jedynie reklamy na tylnych szybach autobusów lub tramwajów.

Właściciele terenów lub nośników reklamowych zlokalizowanych w centrum miasta będą mieć rok na dostosowanie się do wprowadzonych ograniczeń. Tutaj reklamy będą mogły być umieszczane jedynie na szyldach lub w witrynach.

Na terenie całej Łodzi oraz na jej obrzeżach kodeks zacznie obowiązywać w ciągu 10 lat.

Dołącz do dyskusji: Łódź wprowadza własny kodeks reklamowy, znikną wielkoformatowe banery

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenada
tym samym miasto stanie się szare, ponure i jeszcze bardziej nieprzyjazne
odpowiedź
User
E?
tym samym miasto stanie się szare, ponure i jeszcze bardziej nieprzyjazne


Tak, na pewno bez reklam wielkoformatowych i szyldów wszędzie miasto stanie się nieprzyjazne... Cokolwiek bierzesz, to muszą to być superdragi. LOL
odpowiedź
User
Tomo
Mógłbyś rozjaśnić Łódź własnym intelektem. Wpadnij.
odpowiedź