„Logo” z wydaniem specjalnym „Aparaty cyfrowe”

Majowy numer miesięcznika „Logo” dostępny jest razem ze specjalnym wydaniem „Aparaty cyfrowe” poświęconym nowościom w ofercie sprzętu fotograficznego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Czytelnicy „Logo” otrzymają wraz z majowym numerem specjalne wydanie „Aparaty cyfrowe”, które prezentuje 319 nowych modeli aparatów  - ich ważne parametry, ceny i rekomendacje redakcji. Wydanie, liczące 179 stron, powstało we współpracy z redakcją serwisu Fotopolis.pl.

Nowy numer „Logo” jest w sprzedaży od 29 kwietnia br. w cenie 7,90 zł.

grafika

„Logo” z wydaniem „Aparaty cyfrowe” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. „Auto Świat” i „Newsweek”), radio (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy oraz Radio ZET), strony internetowe (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, Fotopolis.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS - m.in. w wagonach warszawskiego metra. Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?