LOREM IPSUM - czy to czuje Twój konsument? VI edycja Forum MEC Interaction już wkrótce!

„Nic nowego pod słońcem”. Świat marketingu próbował już wszystkiego aby docierać do konsumentów i zmieniać ich zachowania względem marek.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Czy w epoce post-modernizmu jesteśmy już zmuszeni jedynie powielać zużyte pomysły? Konsumenci, często znudzeni, pogrążeni w otępieniu codziennego życia poszukują inspiracji, nowej stymulacji.Czy marki mogą dostarczać tego rodzaju inspiracji? Czy marki potrafią wciąż wnosić emocje do życia konsumentów?Rewolucja technologiczna, wszechogarniająca cyfryzacja dodają markom nowych możliwości tworzenia ciekawszych doświadczeń konsumenckich.Wykorzystując technologię marki mają dostęp do nowego wymiaru doświadczenia video, ciekawszego designu, mogą ciekawiej opowiadać historie.Czy mając do dyspozycji te nowe narzędzia jesteśmy w stanie wybudzić konsumentów z komunikacyjnego letargu i zmęczenia komercyjną komunikacją? Co naprawdę zmienia konsumenta?Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w czasie VI edycji Forum MEC Interaction, które odbędzie się w Warszawie 24/10/2013 r.Więcej informacji na temat Forum MEC Interaction dostępne na www.forum.mecinteraction.plUWAGA – wstęp na konferencję tylko z zaproszeniami.

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową