Lorenz wprowadza chipsy w kształcie frytek, promuje je w kampanii

Firma Lorenz wprowadza na rynek Crunchips FrytStyle - chipsy w kształcie frytek w trzech smakach. Ich debiut rynkowy będzie wsparty kampanią marketingową w telewizji, digitalu i punktach sprzedaży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lorenz wprowadza chipsy w kształcie frytek, promuje je w kampanii

Crunchips FrytStyle dostępne będą w trzech smakach: ketchup-mayo, serowy dip oraz sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową. Zaplanowano kampanię telewizyjną, digital oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Pomysł na wprowadzenie takich chipsów to nawiązanie do popularnego w ostatnich latach konceptu kuchni street food, ciekawych smakowo potraw, serwowanych z food trucków, łatwych w konsumpcji. Nowe chipsy w kształcie frytek to przekąska, którą można zjeść w domu, ale także poza nim, w drodze na spotkanie z przyjaciółmi, czy podczas innych aktywności na świeżym powietrzu.Produkt nawiązuje do kuchni street foodowej, nie tylko poprzez swój kształt i smaki, ale także dzięki opakowaniu. Jest ono intensywnie zielone, a widoczne na opakowaniu drewno nawiązuje do food trucków. Umieszczona na nim torebka frytek to nawiązanie do kształtu i charakteru Crunchips FrytStyle. Produkt ten wpisuje się w długofalową strategię Lorenz, której jednym z celów jest redukcja plastiku. Opakowania FrytStyle wykonane są z cieńszej folii niż standardowe produkty Crunchips.Debiut rynkowy Crunchips Frytstyle wsparty będzie działaniami marketingowymi. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany w punktach sprzedaży poprzez wyjątkowe materiały POS, dedykowane ekspozycje, toppery oraz moduły w gazetkach sieci handlowych.Produkt dostępny jest w gramaturze 90 g.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu