"Bądź naszym gościem" w nowej odsłonie kampanii Polskich Linii Lotniczych LOT

Pod hasłem "Bądź naszym gościem" ruszyła nowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT. Za jej przygotowanie odpowiadają Grey Group Poland, Graffiti Films, Fullsix Media i They.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Bądź naszym gościem" w nowej odsłonie kampanii Polskich Linii Lotniczych LOT

Pierwsza odsłona kampanii „Bądź naszym Gościem”, nagrodzona statuetką Effie, miała pokazywać profesjonalizm załóg LOT-u dbających o bezpieczeństwo, komfort i wygodę podczas podróży.

W obecnej kampanii LOT-u zostały uwzględnione wyniki badań dotyczące preferencji podróżowania, które zrealizowała agencja badawcza Kantar Polska. Na podstawie przeprowadzonej analizy, wybrano bohaterów spotów z trzech różnych segmentów. Są to: rodzina, podróżująca z dwójką dzieci do USA; młoda para, która udaje się w podróż do Azji i Australii przez Singapur oraz biznesmen, dla którego podróże lotnicze to regularna droga do pracy.

- Najnowsze spoty reklamowe bazują na promowaniu naszych usług, ze zdecydowanym akcentem na te aspekty, które podróżujący wymieniają jako ważne dla nich przy wyborze linii lotniczej i zakupie biletu: atrybuty produktowe oraz przejrzystą ofertę - mówi Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu  w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Kampania będzie obejmować spoty 30-sto i 15-sto sekundowe, które będą emitowane w mediach masowych: telewizji, internecie oraz social mediach. Towarzyszyć jej będą dodatkowe aktywacje, w tym m.in. konkursy na profilach społecznościowych LOT-u, działania contentowe oraz współprace z blogerami. Cała kampania zaplanowana została na kilka miesięcy.

Nad koncepcją kreatywną nowych spotów czuwała agencja Grey Group Poland, reklamy wyprodukowało studio Graffiti Films, a wyreżyserowane zostały przez duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Fullsix Media (Havas Media Group) zaś za działania w kanałach społecznościowych agencja They.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style