SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LOT stawia na internet

Polskie Linie Lotnicze LOT szykują istotne zmiany w swoim marketingu.

- Mniej niż dotychczas będziemy wydawać na telewizję, natomiast zdecydowanie mocniej będziemy obecni w internecie, który jako kanał sprzedaży jest dla nas bardzo, bardzo ważny - deklaruje dla "Media&Marketing Polska"Dorota Haller, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Trzy tygodnie temu LOT rozstrzygnął przetargi i do współpracy w zakresie zakupu mediów wybrał Universal McCann, w miejsce dotychczasowego domu mediowego Zenithmedia, zaś jako agencję kreatywną wybrał McCann Erickson (przejęła biznes od Gruppy66 Ogilvy).

 Przewoźnik rezygnuje z wykorzystywanej przez kilka ostatnich lat komunikacji z bohaterami w postaci animowanych ptaków i szykuje nową odsłonę.

Dołącz do dyskusji: LOT stawia na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl