SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik promują loterię Almette

Wystartowała Wielka Loteria Almette (Hochland)-  “ekoDom Almette”, w której do wygrania jest całoroczny w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont. Promuje go kampania przygotowana przez agencje Value Media i SalesTube (Group One).

Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb. Dodatkowo do wygrania są również nagrody pieniężne -  7 razy po 1000 zł dziennie.

Loteria promowana jest kampanią online i offline, która potrwa przez dwa miesiące.  W ramach promocji loterii “ekoDOM Almette” przygotowano spot reklamowy, który emitowany jest w ogólnopolskich stacjach TV. Loteria będzie szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania programmatic, SEM i Paid Social oraz poprzez influencerów m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik (life.catchers), a także David Gaboriaud (szef kuchni i ambasador marki Almette) na Instagramie i TikToku.

Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii promującej flagową loterię marki Almette odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii oraz działania influencer marketingowe odpowiada agencja Grasp Group.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii Almette jest zakup dowolnego serka Almette z informacją o loterii, zachowanie paragonu i wieczka oraz zarejestrowanie kodu z wieczka na stronie loteryjnej w dniach od 1 września do 31 października. Szczegóły i regulamin dostępne są na stronie: Link. Działania komunikacyjne w mediach, za które odpowiadają  agencje Group One potrwają do 31 października br. czyli do ostatniego dnia trwania loterii.

 

 

Dołącz do dyskusji: Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik promują loterię Almette

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl