SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii

Marki Coca-Cola i Kubota przygotowały wspólną loterię. W akcji można wygrać m.in. klapki Kubota z limitowanej edycji Kubota x Coca-Cola Zero Cukru.

Article

Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach nowej, wakacyjnej akcji, w której Klienci będą mogą wygrać klapki Kubota z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręcznik, torbę i wiele innych nagród.

Wspólna loteria Coca-Cola i Kubota

- Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami, dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Cola Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Cola Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, brand manager Coca-Cola.

Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów - Przemek Pro, Zuza Tonicka, Aleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami, oraz wspólnym video na Tik Toku. Każda z osób wesprze również kampanię przez publikację unboxingu w swoim kanale Instagram.

Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Cola, którą można pobrać w App Store i Google Play. Wystarczy kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji od razu po wygranej w zakładce „Profil".

Loteria potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

Dołącz do dyskusji: Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Po zdjęciu widzę, że januszeria po świecie się rozlewa. Zwykłe pepegi gumowe do chodzenia po plaży, a nie jakieś kuboty w limitowanej serii.
Swoją drogą ile CC będzie płaciła za noszenie pepegów z ich logo?
odpowiedź