SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lotos z edukacyjną kampanią o wartości symboliki narodowej

Pod hasłem „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze." od 2 maja wystartuje kampania społeczna zainicjowana przez Grupę Lotos, realizowana wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Celem akcji jest zwiększenie świadomości wagi symboliki i barw narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.

W ramach akcji edukacyjnej przygotowano spot, w którym polską flagę widać na archiwalnych kadrach z okresu początków polskiej państwowości po odzyskaniu niepodległości i innych ważnych momentów z dwudziestowiecznej historii Polski - m.in. wyboru Karola Wojtyły na papieża i ruchu "Solidarność". Nowsze ujęcia pokazują flagę jako element kibicowania naszym sportowcom. Spot wieńczy hasło "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze".

– Jesteśmy firmą dumną ze swoich polskich korzeni. Jako polska marka czujemy się odpowiedzialni nie tylko za rozwój gospodarczy naszego kraju, ale mamy też świadomość swojego oddziaływania na społeczeństwo. Wierzymy, że szerzenie wiedzy na temat prawidłowego używania barw narodowych to temat ważny dla każdego Polaka, w tym również dla naszych klientów – mówi Piotr Ciach, p.o. członka zarządu Grupy Lotos.

W ramach kampanii m.in. wyemitowana zostanie seria spotów telewizyjnych i radiowych pod hasłem „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.", których celem jest upowszechnianie wiedzy na temat poprawnego używania barw i symboli narodowych oraz traktowania ich z należnym szacunkiem. Akcja wpisuje się w obchody 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

Start kampanii zaplanowano na Dzień Flagi Polski - 2 maja. Za działania komunikacyjne akcji odpowiada On Board Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Lotos z edukacyjną kampanią o wartości symboliki narodowej

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Pisowska, toporna, pseudo-patriotyczna propaganda.
odpowiedź
User
ziemia dla ziemniaków
Z jednej strony Lotos się kojarzy z Indiami, więc nie wiem, po co firma o takiej nazwie zajmuje się polskimi symbolami. Z drugiej strony pisanie po fladze narodowej (vide: nazwy wsi i miasteczek) to manifestowanie braku szacunku względem niej.
odpowiedź
User
Carnowsky
W normalnych krajach tego typu firmy zajmują się sprzedażą benzyny...
odpowiedź