SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lotos szykuje się do przetargu reklamowego

Grupa Lotos szykuje się do przetargu, w którym wybierze agencje reklamowe do współpracy przez dwa najbliższe lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozsyła do agencji zapytanie o chęć udziału w przetargu.

fot. materiały prasoweArticle

Obecne zapytanie o wolę udziału w przetargu na wybór agencji reklamowych do współpracy z Grupą Lotos w latach 2021-2023 jest postępowaniem prekwalifikacyjnym.

Agencje zainteresowane udziałem w przetargu i otrzymaniem szczegółowego opisu zakresu współpracy muszą do 26 sierpnia złożyć swoje wstępne oferty zawierające m.in. dokumenty firmowe, oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności” oraz opracowane kreatywne zadanie prekwalifikacyjne.

W ramach prekwalifikacji agencje mają za zadanie stworzenie konceptu kreatywnego reklamy gratulacyjnej dla sportowców (materiał reklamowy Grupy Lotos jako sponsora sportowca/drużyny do emisji w prasie lub online po sukcesie sportowym). Propozycję należy przedstawić w postaci moodboardu z krótkim opisem idei kreatywnej, zaproponować hasło lub krótkie copy. Agencje mogą to zrobić w odniesieniu do dowolnie wybranego sportowca lub drużyny, wśród których są Polski Związek Narciarski, Kajetan Kajetanowicz, Nadzieje Olimpijskie, PZPN, Polski Związek Tenisowy, PZKosz.

Lotos wybierze trzy agencje

Grupa Lotos do obsługi bieżących działań ATL chce wybrać trzy kreatywne agencje reklamowe, z którymi podpisze umowy ramowe na lata 2021-2023.

Zastrzega, że nie gwarantuje im wysokości wynagrodzenia, płatności będą realizowane wyłącznie za usługi zlecone na podstawie zamówień pod umowę ramową.

Agencje wybrane w przetargu nie będą miały wyłączności na współpracę z Grupą Lotos. Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowywanie strategii promocji i jej realizacja mające na celu budowanie wizerunku marki Lotos oraz wsparcie sprzedaży produktów, sporządzanie analiz i rekomendacji w zakresie planów działań reklamowych i promocji, pomysłów, planów, programów, kampanii reklamowych i akcji promocyjnych. Zajmą się też proponowaniem, aranżowaniem, aktywnym śledzeniem i interpretowaniem działań związanych z badaniem rynku, śledzeniem trendów marketingowych itp.

Będą też odpowiadać za opracowywanie konceptów reklam i kampanii reklamowych, znaków graficznych, haseł reklamowych, projektów materiałów reklamowych, wizerunkowych, informacyjnych (w tym materiałów BTL i POS) oraz innych związanych z nimi elementów (np. broszury, banery, ulotki etc.) itp.

Obecnie obsługą reklamową Lotosu zajmuje się kilka agencji, m.in. FCB Bridge2Fun.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lotos szykuje się do przetargu reklamowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Taka prawda
Najlepszą reklamą dla stacji benzynowej są niskie ceny
odpowiedź
User
Zz
Po co wydawać kasę na promowanie marki, która zniknie z rynku za trzy miesiące?
odpowiedź