LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy

Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października 2024 roku odpowiadać będzie za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360 stopni.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy

Działania dla Banku Pocztowego obejmują zarówno projektowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych dla banku, jak też kampanii dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz poprzez social media.

Agencja zaproponowała Bankowi Pocztowemu działania ze znanym konsumentom ambasadorem marki, Adamem Małyszem.

– Naszą Big Idea dla marki oparliśmy na idei, że Adam Małysz, dotychczasowy ambasador marki, to polski „everyman”, który w życiu kieruje się zasadą „im prościej, tym lepiej”. To dlatego w nowej kreacji podkreśliliśmy, że nowoczesne, technologiczne produkty banku to odpowiedź na tę jego życiową filozofię, którą podziela wiele osób: zarówno młodszych, jak i starszych. Bank Pocztowy to odpowiedź na ich oczekiwanie. Ma być prościej dzięki nowoczesnym technologiom, praktycznym produktom, jasnym zasadom – podkreśla Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations w LoveBrands Group.

Za koncepcję kreatywną i nową identyfikację wizualną Banku Pocztowego odpowiadają Creative Director Rafał Leski i Art Director Dariusz Szubiak, działania w internecie, w tym prowadzenie kanałów social media marki, realizować będzie zespół May Sałygi, Head of Digital, a za spięcie wszystkich działań w modelu omnichannel odpowiada head of LoveBrands Relations Ewelina Pawłowska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?