SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Group kolejny rok z Trilux Polska

Trilux Polska, producent rozwiązań oświetleniowych LED, przedłuża na kolejny rok zawartą w 2022 roku umowę z LoveBrands Group. 

Agencja LoveBrands Group będzie prowadziła działania komunikacyjne służące budowaniu i umacnianiu w odbiorze społecznym pozytywnego wizerunku marki, które obejmują prowadzenie biura prasowego, komunikację produktową, korporacyjną i employer brandingową oraz tworzenie kontentu reklamowego.

- Dzięki odpowiedniej strategii komunikacyjnej, widzimy, że Trilux staje się preferowaną marką na rynku oświetleniowym w Polsce. LoveBrands Group z sukcesem wspiera nas w budowaniu rozpoznawalności marki i umacnianiu wizerunku, dlatego z przyjemnością będziemy realizować wspólne cele przez kolejny rok – mówi Karolina Polkowska, marketing manager CEE w Trilux Polska.

Obsługą projektu zajmuje się Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group kolejny rok z Trilux Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl