LoveBrands Group pracuje dla Banku Pocztowego

Grupa LoveBrands zajmuje się komunikacją programu edukacyjno-społecznego “Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” Banku Pocztowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Group pracuje dla Banku Pocztowego

"Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta" to program edukacyjno-społeczny z inicjatywy Banku Pocztowego, mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie przestępstw finansowych.

LoveBrands Group stworzyło całą koncepcję, wizualizację i strategię komunikacyjną budując przekaz motywujący zarówno seniorów jak i ich dzieci, do rozmowy i wspólnego dbania o swoje bezpieczeństwo online i offline. Firma zajmuje się również prowadzeniem profilu Cyberdojrzali na Facebooku oraz komunikacją w social mediach na kanałach własnych banku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-pocztowy-adam-malysz-kredyt-gotowkowy-oferta-cena-promocja ##

Bank Pocztowy ostrzega przed cyberoszustami

Założeniem programu Cyberdojrzali jest edukacja z zakresu zagrożeń i przestępstw finansowych. Oszuści udoskonalają swoje techniki i wymyślają nowe sposoby wyłudzenie pieniędzy lub danych. Dlatego też tworzenie tego typu programów jest niezwykle istotne, aby uaktualniać wiedzę osób najbardziej zagrożonych na takie ataki.

Oprócz działań PR przygotowany został cykl 3 webinarów oraz konferencję, na której ekspertami będą przedstawiciele Banku Pocztowego, Komendy Stołecznej Policji oraz Wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie.

- Wzmacnianie świadomości społecznej jest dla nas ważne. Jesteśmy ekspertami, którzy od wielu lat z powodzeniem tworzą i realizują programy edukacyjno-społeczne dla wielu branż. Dziękujemy Bankowi Pocztowemu, że zaufali nam również w tym zakresie – Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu i CEO LoveBrands Group.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały