Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group

Marka Kupiec dołączyła do klientów agencji LoveBrands Group. Agencja przygotuje strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej czterech kategorii produktowych, m.in. owsianek Coś na Ząb, płatków zbożowych i kasz. Współpraca jest wynikiem przetargu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group
mat.prasowe

Współpraca Agencji komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group i marki Kupiec została zaplanowana na 2025 r. Wspomniana agencja odpowiada za nową platformę komunikacji i strategię komunikacji marketingowej marki oraz plan działań marketingowych dwóch pierwszych kategorii: owsianek Coś Na Ząb, a także płatków zbożowych Kupiec. W marcu br. w ramach wspomnianych działań zachęcano konsumentów do odkrycia wspomnianych produktów na nowo – nie tylko na śniadanie. Działania obejmowały PR wsparty współpracą z ekspertami, influencer marketing, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej i śląskiej oraz wsparcie konkursu konsumenckiego – czytamy w komunikacie prasowym.

W kwietniu LoveBrands Group będzie kontynuować działania komunikacyjne dla kategorii kasz, które obejmą kampanię digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing. – Cieszymy się, że możemy ponownie wspierać markę Kupiec w kształtowaniu nowoczesnego wizerunku i inspirowaniu Polaków do wprowadzania zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki zintegrowanemu podejściu skutecznie budujemy nowy wizerunek grup produktowych, a już niebawem rozpoczynamy kolejne etapy kampanii – mówi Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group.

Za przygotowanie strategii odpowiada Joanna Niemiec, Vice Chairman Strategy & Communication, a za koncepcję kreatywną – Rafał Leski, Creative Director. Działania koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group. Po stronie marki Kupiec za kampanię odpowiadają Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu, oraz Marta Wiśniewska, Specjalista ds. Marketingu.

– Kupiec jest polską marką, silnym brandem w kategoriach produktów zbożowych. Nasze produkty dostarczamy na półki sklepowe całego świata. W nowej kampanii podkreślamy rolę tradycyjnych ziaren w naszej diecie, motywując konsumentów do sięgania po zdrowe opcje śniadaniowe, obiadowe, przekąskowe z prostym składem, na bazie tradycyjnych ziaren – wyjaśnia Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec.

LoveBrands Group to agencja komunikacji marketingowej istniejąca na rynku od 2014 roku, która działa w modelu 3600. Tworzy kompleksowe kampanie od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach on i off-line i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Agencja obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe. 

W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story, LoveBrands Group skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki, by dopasować ją nie tylko do zmiennej rzeczywistości, ale również do oczekiwań i potrzeb konsumentów – informuje agencja. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska