SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Medical odpowiada za siódmą edycję kampanii "Recepta na sukces"

LoveBrands Medical, submarka agencji LoveBrands Relations, zajmie się obsługą komunikacyjną siódmej edycji kampanii "Recepta na sukces", prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Gedeon Richter.

Agencja przygotowała strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian). Jej celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z Ustawy o Zawodzie Farmaceuty.

Zespół LoveBrands Medical jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji, przeprowadzenie edukacyjnych streamingów prowadzonych z udziałem ekspertów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest Marta Domańska head of LoveBrands Medical, communications consultant Mateusz Konwerski oraz communications asistant Martyna Gnilańska. Umowa została podpisana na okres styczeń-grudzień 2021.

To druga z rzędu odsłona kampanii, której obsługę agencji powierzono na drodze postępowania przetargowego.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Medical odpowiada za siódmą edycję kampanii "Recepta na sukces"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl