SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki

LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną marki Danonki, należącej do koncernu Danone.

Zespół agencji odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji public relations marki Danonki. Bedzie prowadzić działania edukacyjne na temat produktów mlecznych oraz komunikację w nowych produktów i aktywacji marki.

Projekt z ramienia LoveBrands Relations koordynują Katarzyna Miklaszewska, senior communications consultant oraz Dominika Wiśniewska junior communications consultant.

Agencja nie zdradza, na jak długo podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bartosz G.
Szalone Panie wygrały Danonki i promują to a straciły TIDAL i PLAY. I cisza.
odpowiedź