“Loża prasowa” TVN 24 zyskała widzów i pokonała TVP Info

Magazyn “Loża prasowa” w TVN 24 w minionym sezonie śledziło o 60 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. W czasie emisji programu newsowy kanał Grupy TVN pokonał swojego głównego konkurenta - stację TVP Info.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność wydań “Loży” nadawanych od końca 29 sierpnia 2010 roku do 24 lipca br. wyniosła 420 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Udział TVN 24 w paśmie emisji magazynu uplasował się na poziomie 4,40 proc. w grupie 4+ i 2,62 proc. w 16-49.

W analogicznym okresie rok wcześniej, widownia programu była niższa - śledziło go 360 tys. osób, a udział kanału wynosił odpowiednio 3,77 proc. i 2,53 proc.

W czasie nadawania “Loży prasowej” (niedziele godz. 11.40), TVN 24 był w minionym roku najchętniej oglądaną stacją informacyjną. Konkurencyjne TVP Info notowało wtedy widownię na poziomie 385 tys. osób, zaś Polsat News śledziło 59 tys. widzów.

Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn oglądają głównie osoby po czterdziestce, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

W “Loży prasowej” publicyści wraz z prowadzącą program Małgorzatą Łaszcz komentują wydarzenia polityczne tygodnia. Nowe odcinki magazynu pojawią się w TVN 24 po wakacjach.

Widownia “Loży prasowej” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

 

Profil widownii programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej