SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników

Firma odzieżowa LPP przeznaczyła w tym roku 250 tys zł. na działania wspierające zdrowy tryb życia pracowników. W obrębie spółki działa LPP Team, do którego należy 150 pasjonatów sportu.

Członkowie LPP Teamu Article

LPP, właściciel takich marek odzieżowych jak Reserved, Cropp czy Mohito, wspiera pracowników ceniących aktywny tryb życia. W firmie działa LPP Team – grupa ok. 150 osób uprawiających m.in. triathlon czy jeżdżących na rowerze.

Spółka dostarcza także pracownikom służbowych rowerów, którymi można przemieszczać się między czterema gdańskimi lokalizacjami firmy. Rowerzystom zapewnia się także regularne, bezpłatne przeglądy serwisowe. Łącznie w tym roku na wspieranie zdrowego trybu życia swoich pracowników LPP przeznaczyło już ponad 250 tys. złotych.

Z najbardziej zaangażowanymi w sport pracownikami LPP zawiera umowy sponsorskie, w ramach których finansuje profesjonalny sprzęt - rowery szosowe, kaski, buty kolarskie, pianki triathlonowe czy osobiście zaprojektowane przez projektanta jednej z marek odzieżowych LPP całoroczny zestaw strojów sportowych.

Pracownicy swoje sportowe zaangażowanie przekuwają w pomoc charytatywną w ramach akcji „Zbieramy kilometry” dla podopiecznych z gdańskich i krakowskich domów dla dzieci. W tym roku udało im się zebrać ponad 35 tys. zł.

LPP do 2020 roku ma wydać 1,5 mld zł na inwestycje w sieć sklepów stacjonarnych. Do 2018 roku zamierza zatrudnić ponad tysiąc pracowników oraz wydać blisko 200 mln zł rocznie w obszarze badawczo-rozwojowym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
savia
Bardzo się chwali takie nowoczesne podejście do prowadzenia biznesu.
8 9
odpowiedź
User
pit66g
Widać powoli wchodzą do nas zachodnie standardy, to się chwali.
9 9
odpowiedź
User
damianSH
I tak trzymać może LPP otworzy innym firmom oczy.
8 9
odpowiedź
User
Jarek
Takie akcje powinny być jeszcze bardziej nagłaśniane w mediach.
8 9
odpowiedź
User
kate
Super inicjatywa, takie wspólne zmagania sportowe na pewno pozytywnie wpływają na atmosferę w pracy.
8 9
odpowiedź