SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowość od Lubelli promowana kampanią

Maspex wprowadził do oferty marki Lubella nowy produkt - Lubellę di Riso. Jej rynkowy debiut wspiera kampanią z udziałem m.in. influencerów.

Lubella di Riso to kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Dostępna jest w 3 wariantach smakowych: truskawka, mango i wiśnia. Produkt nie zawiera cukru. Sprzedawana jest w poręcznej tubce.

Produkt promowany jest szeroką komunikacją w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w social mediach we współpracy z influencerami oraz na Spotify.

 

Za kreację kampanii reklamowej odpowiadają agencje 2012 Agency i Piloci. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Nowość od Lubelli promowana kampanią

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stokrotka
Reklama promocyjna produktu od Lubelli de risso jest okropna ten wyjący śpiew odbiera apetyt,nie da się tego oglądać.
odpowiedź
User
Luna
Na pewno zostaje w głowie :D W każdym razie te saszetki dobre są.
odpowiedź
User
mike
Ciekawe kiedy zmniejszą ich wagę/pojemność.
odpowiedź