Łukasz Dach design leaderem w Harbingers

Pracę jako design leader w agencji performance marketingu Harbingers zaczął Łukasz Dach. Wcześniej był zawiązany m.in. z Grupą Interia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Dach design leaderem w Harbingers
Łukasz Dach

Dach odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.

- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować - uzasadnia swoje przejście do agencji.

Poprzednio przez 9 lat pracował w Grupie Interia. Odpowiadał tam za rozwój graficzny serwisów i aplikacji mobilnych oraz przygotowywanie kreacji reklamowych. Wcześniej przez cztery lata był związany z niewielką agencją reklamową, zaczynał w niej jako grafik, a potem został dyrektorem artystycznym.

Realizował projekty dla takich marek jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan.

- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna - to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również partnerzy Harbingers - przekonuje Piotr Kwinta, performance director w agencji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska