SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead

Łukasz Hardek w agencji performance marketingowej Semahead (należącej do Grupy Interia) objął nowo utworzoną funkcję szefa pionu new business w dziale handlowym. Wcześniej pracował m.in. we Freshmailu, Grupie Onet i Interii.

Łukasz Hardek Article

Jako szef pionu new business Łukasz Hardek od początku listopada koordynuje w Semahead podległy mu zespół, odpowiada a realizację strategii sprzedażowej oraz będzie brać udział w  planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji.

W Semahead od sierpnia br. jako sales manager pracuje Anna Hruszka, a jako marketing manager - Michał Karolczyk.

Łukasz Hardek poprzednio przez 6 lat pracował w firmie Freshmail. Odpowiadał ta za kontakty z największymi klientami, zarządzaniem działem new business oraz reprezentowaniem firmy jako prelegent na konferencjach i szkoleniach marketingowych.

Wcześniej pracował w Grupie Onet i Interii. Z branżą sprzedaży w segmencie internetowym jest związany od 10 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl