Łukasz Kijek dyrektorem ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl

Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów newsowych Gazeta.pl (Agora), Łukasz Kijek, awansował w strukturach serwisu. Od września został także dyrektorem ds. rozwoju treści wideo i łączy obie funkcje.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kijek dyrektorem ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl
Łukasz Kijek, fot. materiały prasowe

Jako dyrektor ds. rozwoju treści wideo Kijek odpowiada za stronę merytoryczną i redakcyjną materiałów wideo, a także współtworzy strategię i kierunki rozwoju dla obszaru wideo w Gazeta.pl, a wspólnie z redakcjami zarządza też ramówką wideo portalu. 

- Nowa rola to dla mnie przede wszystkim zaszczyt, ale i sporo nowych, pasjonujących wyzwań. Polacy coraz częściej sięgają po wideo w sieci, zamieniając telewizory na smartfony, laptopy czy tablety. Ten trend jest silny i nieodwracalny. Mamy w Gazeta.pl mnóstwo interesujących formatów i na pewno będziemy stawiać na dalszy rozwój w tej dziedzinie tak, żeby tworzyć wideo z perspektywy bardzo bliskiej codziennych spraw naszych użytkowników - skomentował Łukasz Kijek.  

Kijek pracuje w Agorze od sierpnia 2018 r. Początkowo był redaktorem naczelnym serwisu Next.Gazeta.pl. Od listopada 2018 jest także jednym z gospodarzy codziennych wywiadów wideo, a od połowy 2019 r. prowadzi jeden z najpopularniejszych programów wideo portalu - „Studio Biznes". Od początku 2020 r. pełni funkcję redaktora naczelnego serwisów newsowych Gazeta.pl. 

Na Gazeta.pl dostępnych jest 15 stałych formatów wideo w kategoriach biznes i moto (m.in. „Studio Biznes", „TopTech"), newsowych i sportowych (m.in. „Poranna Rozmowa Gazeta.pl", „Sekcja Piłkarska", „Oko na świat"), lifestyle'owych (m. in. „Haps", „Myk", „Home Beauty") oraz rozrywkowych (m.in. „Popkultura" oraz „Lista Plotka" – największy kanał na platformie YouTube wśród wydawców). Portal wykorzystuje także interaktywne formy wideo takie, jak „Click2Shop", czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo czy „Interaktywny Sport Quiz" i „Wybór Plotka" - formaty angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.   

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero