Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media

Łukasz Szafrański, dotychczas senior account manager w agencji Isobar Polska, objął stanowisko konsultanta ds. cyfrowej transformacji w spółce Publicis Media, do której należą m.in. Starcom i Mediavest.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media

Na nowo utworzonym stanowisku konsultanta ds. cyfrowej transformacji Łukasz Szafrański będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu business transformation dla klientów agencji należących do Publicis Media.

Szafrański jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat. Pracował zarówno w agencjach reklamowych (Isobar Polska, OS3, LemonSkyJWT), jak i po stronie marketerów (Empik.com, Goldenline.pl).

Samodzielnie lub jako szef zespołu realizował internetowe projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak m.in.: Rossmann, Media Markt, Unilever, Winiary, Play, Microsoft, PKO BP, PZU, Diageo czy Herbapol. Prowadził również własną agencję Bold82, która zajmowała się transformacją cyfrową firm i wspierał klientów w realizacji technologicznych projektów biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?