Łukasz Warzecha przechodzi z „W Sieci” do „Do Rzeczy”. „Do nowej redakcji będę lepiej pasować”

Publicysta Łukasz Warzecha po odejściu z „W Sieci” (Fratria) będzie pracował w tygodniku „Do Rzeczy” (Orle Pióro). - Wybór trochę dojrzewał i można go umieścić w jakimś stopniu, w kontekście sytuacji politycznej Polski. Po prostu mam wrażenie, że do nowej redakcji będę lepiej pasować - tłumaczy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozmowie z serwisem internetowym „Do Rzeczy” Łukasz Warzecha zapowiedział, że będzie pisał do tygodnika felietony, dłuższe artykuły publicystyczne oraz osobne teksty na tę stronę.

O jego odejściu z „W Sieci” portal Wirtualnemedia.pl poinformował jako pierwszy we wtorek rano. Publicysta zaznacza, że pożegnał się z tym tygodnikiem w przyjaznej atmosferze. - Przez jakiś czas byłem w przeszłości jedną z niewielu osób, które pisały do obydwu tygodników. Ten wybór trochę dojrzewał i można umieścić go w jakimś stopniu w kontekście sytuacji politycznej w Polsce - uzasadnił swoje przejście do „Do Rzeczy”. Dodał, że chce też podjąć nowe wyzwania zawodowe i sam podjął decyzję o pożegnaniu się z „W Sieci”. - Po prostu mam wrażenie, że do nowej redakcji będę lepiej pasować - stwierdził.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/do-rzeczy-z-rozbudowanym-serwisem-internetowym ##

Warzecha był publicystą „W Sieci” od pojawienia się pisma na rynku pod koniec 2012 roku. Od wiosny 2014 roku jest felietonistą „Super Expressu”, wcześniej przez ponad 10 lat był związany z „Faktem”. Obecnie współpracuje też z Polskim Radiem 24 i Wirtualną Polską.

Wiosną ub.r. w odwrotnym kierunku podążył Bronisław Wildstein - przeszedł z „Do Rzeczy” do „W Sieci”. Oba tygodniki powstały na przełomie 2012 i 2013 roku, pracują w nich głównie dziennikarze związani wcześniej z „Uważam Rze”. Z oboma tytułami współpracują Marcin Wolski i Igor Zalewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa