SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej

Łukasz Wyglądała, manager z polskiego biura domu mediowego MEC, będzie odpowiadać w firmie za rozwój oferty programmatic advertising w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Łukasz WyglądałaŁukasz Wyglądała

Łukasz Wyglądała awansował na stanowisko regionalnego koordynatora w MEC i będzie sprawować pieczę nad rozwojem oferty programmatic w regionie CEE.

Wyglądała będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją zastępcy dyrektora MEC Interaction. Poza rodzimym rynkiem, skoncentruje się na rozwoju wspomnianych specjalizacji także w Czechach, naSłowacji, Węgrzech i w Rumunii. Jego zadaniem będzie m.in. zapewnienie wymiany wiedzy między rynkami, promowanie dobrych praktyk i tworzenie grup specjalistów do obsługi panregionalnych projektów.

- Zacieśniamy współpracę z brytyjskim i amerykańskim oddziałem MEC, a więc największymi dostawcami programmatic na świecie, po to by reklamodawcom z naszej części świata szybko proponować najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania z tego obszaru - opisuje Łukasz Wyglądała.

W MEC pracuje od 8 lat, a z branżą reklamową jest związany ogółem od 13 lat.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl