SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lustrzany spot reklamuje Vigor (wideo)

Pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Vigor (US Pharmacia). Akcję przygotowała agencja Bed&Breakfast, która rozpoczyna tym samym obsługę tej marki.

Kampania Vigoru podkreśla, że zawiera on odpowiednio zbilansowaną dawkę witamin i minerałów pozwalającą uzupełnić ich zapotrzebowanie w organizmie. Bohaterką reklamy jest kobieta, która w otoczeniu rodziny krytycznie przegląda się w lustrze.

.

Kreacją i produkcją kampanii - przebiegającej pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” - zajęła się agencja Bed&Breakfast, która wygrała przetargi dotyczące obsługi Vigoru w tym zakresie (m.in. organizacji akcji consumer engagement) przez najbliższe trzy lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.

Za obsługę mediową Vigoru nadal odpowiada Starcom. Natomiast postprodukcją nowej reklamy - emitowanej w wersji 15- i 30-sekundowej - zajęła się firma Lightcraft. Cała kampania - zaplanowana do marca - oprócz telewizji obejmuje też prasę (magazyn „Farmacja i Ja").

Dołącz do dyskusji: Lustrzany spot reklamuje Vigor (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
a gdzie jest O ? zerro, zero,zero kosztow,zero ryzyka,zero strat
bez tego zadna kampania nie chodzi ostatnio
gdzie okiem sięgnąc tam zero,nowy hit zero,
az mdli
ale podobno to jest genialne wg fachowcow
odpowiedź
User
olo
a gdzie jest O ? zerro, zero,zero kosztow,zero ryzyka,zero strat
bez tego zadna kampania nie chodzi ostatnio
gdzie okiem sięgnąc tam zero,nowy hit zero,
az mdli
ale podobno to jest genialne wg fachowcow
odpowiedź