Lux Veritatis dostała w ub. roku ponad 400 tys. zł od dwóch ministerstw

W 2020 roku Fundacja Lux Veritatis powiązana z o. Tadeuszem Rydzykiem dostała w sumie 413 tys. zł z dwóch ministerstw: Rodziny i Polityki Społecznej oraz Spraw Zagranicznych. Pieniądze przeznaczono na spoty i publikacje. Sprawę ujawnił poseł Nowoczesnej, Adam Szłapka.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Parlamentarzysta wystąpił z interpelacjami do wszystkich ministerstw, zadając im pytanie, ile pieniędzy przeznaczyły w roku 2020 na „dzieła o. Tadeusza Rydzyka”. Kilka dni temu odpowiedziały dwa z nich. Szłapka ujawnił w mediach społecznościowych, że w ub. roku Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej do podmiotów powiązanych z Fundacją Lux Veritatis przekazało 105 tysięcy złotych na emisję spotów w Telewizji Trwam.

Drugim ministerstwem, które odpowiedziało (póki co) na zapytanie było MSZ. Ten resort z kolei wydał łącznie ponad 307 tysięcy na projekty: „Rotmistrz Pilecki – przywrócenie pamięci” (180 tys. zł.), „Bohaterowie codzienności – pamięć i upowszechnianie” (24 tys. zł), „Pamięć i Tożsamość – kwartalnik historyczny” (98 tys. zł) oraz na publikację „Pamięć i nadzieja”(5 tys. zł). - Czekam na odpowiedzi od pozostałych ministerstw – pisze Adam Szłapka, zapowiadając kolejne publikacje w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami