Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft

W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft

Plany komunikacyjne LycopenPRO zakładają kampanię video online, launch strony produktowej, na której można zamówić pierwszy napój antyoksydacyjny tej marki, przygotowanie materiałów drukowanych oraz działania w social mediach.

Dodatkowo, poza samą kampanią, Freundschaft prowadzi działania edukacyjne dla Fundacji Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. W ramach tych aktywności powstała strona likopedia.pl, której celem jest promocja wiedzy na temat likopenu i jego prozdrowotnego działania. Kampania edukacyjna wspierana jest 6 spotami video, emitowanymi online.

LycopenPRO to napój antyoksydacyjny, który chroni przed stresem oksydacyjnym oraz jest stosowany w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników takich jak choroby nowotworowe.

Producentem LycopenPRO jest Lycopene Health.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni