SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lynx promuje depilację dla mężczyzn

Marka Lynx (w Polsce znana jako AXE) w humorystyczny sposób podeszła do tematu męskiej depilacji.

Article

W kilkuminutowym tutorialu Lynx prezentuje wskazówki przydatne przy goleniu męskich części intymnych pod prysznicem. Bohater wyjaśnia "procedurę" krok po kroku, a całość wygląda jak kręcony na YouTube'a film.

Przy okazji, marka odwołuje się do popularnego w internecie zjawiska ASMR, czyli dźwięków mających wywołać u odbiorców wrażenie błogości i relaksu (np. szepty). W spocie prócz ściszonego głosu bohatera słyszymy przyjemny szum wody z prysznica.

Kampanię przygotowała agencja 72andSunny Amsterdam.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lynx promuje depilację dla mężczyzn

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MARKETER
Prawdziwy mężczyzna jest zarośnięty i śmierdzi potem i papierosami
odpowiedź