SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” i piłka nożna najdroższe w lutowym cenniku TVP

W lutowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są minimalnie droższe niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Rumunia - Polska.

Za emisję w lutym spotu przy „M jak miłość” trzeba zapłacić od 46,6 do 52 tys. zł, czyli podobnie jak przed rokiem, kiedy spoty przy serialu kosztowały od 45 do 53,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Nieco tańsze są bloki reklamowe przed „Kulisami ‘M jak miłość’” (emitowanymi zaraz po serialu) - spot kosztuje wtedy 43,3-44,1 tys. zł.

Na reklamę przy „Na dobre i na złe” trzeba wydać 40 tys. zł, czyli aż 13 tys. zł więcej niż przed rokiem. Przy czym wtedy serial był emitowany w piątek, a nie środę, i godzinę wcześniej. Natomiast spot przy „Barwach szczęścia” kosztuje 38 tys. zł, podczas gdy w lutym ub.r. jego ceny wynosiły 36 i 43 tys. zł.

Wśród seriali TVP1 najdroższy dla marketerów jest „Nad rozlewiskiem”, przed którym reklama kosztuje 32 tys. zł. Przed rokiem o tej porze (niedziela, godz. 20) TVP1 pokazywała „Blondynkę”, przed którą spoty były o 6,3 tys. tańsze.

W TVP1 jak zwykle najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w dwóch niedzielnych blokach między głównym wydaniem „Wiadomości” a „Sportem”. Obecnie kosztują one 43,8-44,1 tys. zł, czyli sporo mniej niż rok wcześniej, kiedy ich ceny wynosiły 51-51 tys. zł.

Za reklamę w przerwie meczu piłkarskiego Rumunia - Polska, który TVP1 będzie transmitować wieczorem w sobotę 2 lutego, trzeba zapłacić 49,7 tys. zł. Taki spot przy meczu Irlandia - Polska (zaplanowanego na 6 lutego) kosztuje 42 tys. zł, a przy spotkaniu Ligi Mistrzów Szachtar Donieck - Borussia Dortmund - 35 lub 39 tys. zł.

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” została wyceniona na 34 tys. zł (9,7 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przed „Tomaszem Lisem na żywo” - na 31,5 tys. zł (5,5 tys. więcej niż przed rokiem).

Średnio cena reklamy w TVP1 i TVP2 jest obecnie o 0,6 proc. niższa niż w lutym ub.r. Cennik na najbliższy miesiąc został udostępniony we wtorek. W środę i czwartek można rezerwować konkretne emisje reklam, natomiast na piątek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na poniedziałek - buking pakietów KZP.

Telewizja rozpoczęła sprzedaż reklam na luty jako pierwszy z głównych nadawców. Wcześniej lutową ofertę przedstawiła firma Atmedia, która sprzedaje reklamy w 42 kanałach tematycznych (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i piłka nożna najdroższe w lutowym cenniku TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl