SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” oglądało prawie 4 mln widzów. TVP2 zarobiła 126,44 mln zł z reklam

21. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,90 mln widzów. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Serial zanotował wyraźny wzrost wpływów z reklam do 126,44 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. MTL MaxfilmArticle

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 8 września 2020 roku do 31 maja 2021 roku wyniosła 3,90 mln osób. Przełożyło się to na 27,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 23,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 710 tys. widzów. Wówczas produkcję śledziło średnio 4,61 mln osób, co przekładało się na 30,51 proc. udziału w 4+, 28,11 proc. w 16-49 oraz 27,44 proc. w 16-59.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wyniósł 8,31 proc. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”; 7,71 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,84 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była zdecydowanym liderem rynku.

Wpływy reklamowe z 70 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2019/2020 wyniosły 126,44 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one zdecydowanie niższe, mimo sezon liczył wówczas o 1 odcinek więcej - uplasowały się na poziomie 107,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” oglądało prawie 4 mln widzów. TVP2 zarobiła 126,44 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Co jak co ale wyników m jak miłość może pozazdrościć każdy 😎
odpowiedź
User
ciekawy
Nie rozumiem fenomenu tego serialu. Jak ktoś lubi to niech sobie ogląda, nie o to chodzi, ale co takiego jest w tym serialu, że wyróżnia się na tle innych? Bo ja po zajawkach i fragmentach widzę, że to się nie różni niczym od Barw szczęścia czy Na Wspólnej. Aktorów też żadnych wybitnych tam nie ma. No może jedynie Pani Lipowska jeśli jeszcze występuje.
odpowiedź
User
Ja_2021
Miażdży nadal konkurencję - to fakt, ale spadek o 710 tysięcy rok do roku również robi wrażenie.
odpowiedź