SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” straciło 500 tys. widzów. TVP2 nadal bezkonkurencyjna

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 6 mln widzów. To o 530 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2  pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

M jak miłość Article

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 1 do 9 września 2014 roku wyniosła 6 mln osób. Przełożyło się to na 37,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 30,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,17 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

09-09-2014

6 172 600

39,79%

08-09-2014

6 153 148

39,06%

02-09-2014

5 872 188

36,72%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 530 tys. widzów. Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 3 do 16 września ub.r.) śledziło 6,53 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 42,07 proc. oraz 37,33 proc. udziału.

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia 2” i osiąga już tylko 11,07 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Ugotowani” - zobacz dane oglądalności tego programu - 7,47 proc.), a czwarta - TVP1 („Wielki test z historii. II wojna światowa”, dokumenty z cyklu „Druga wojna światowa” oraz „Teatr Telewizji”; 6,81 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - M jak miłość

6 003 460

37,95%

30,47%

Polsat

1 750 716

11,07%

15,45%

TVN

1 181 808

7,47%

9,63%

TVP1

1 076 774

6,81%

6,06%


„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło 500 tys. widzów. TVP2 nadal bezkonkurencyjna

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mniej mydlin i
właściwy kierunek
40 10
odpowiedź
User
seba
jeszcze w miare cieplo na dworze i studenci maja wakacje :P
12 31
odpowiedź
User
booaa
500 tys w tym sezonie, 500 w następnym i za parę lat może zdejmą to wreszcie z anteny. Sam kiedyś oglądałem z przyjemnością ten serial, ale teraz wymyślają takie głupoty, że nie da się tego oglądać i od paru lat zrezygnowałem.
41 8
odpowiedź
User
Nick
Trudno się dziwić - poziom odcinków z nowego sezonu - dramatycznie niedobry! Idą w jakiś kryminał, horror, beznadziejna, smutna, wręcz pogrzebowa oprawa muzyczna dodaje poczucia beznadziejności! Chyba producenci stracili kontakt z rzeczywistością i zapomnieli ZA CO ludzie lubią ten serial... Ktoś to w TVP przed emisją oglądał? czy już tak się wszyscy boicie pana Tadeusza,że nikt nie ma odwagi powiedzieć, że to nie jest ten kierunek?
37 9
odpowiedź
User
lol
I tak dziwne, że nadal tyle ludzi to ogląda. Ja przygodę z serialem zakończyłem w 2005 r. bo już wtedy zaczęło wiać nudą. A widownia jest dwa razy mniejsza niż w jego szczytowych momencie. Przed 10 laty serial miał oglądalność na poziomie 10-12 mln.
12 8
odpowiedź