SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,44 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,44 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Article

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 10 września do 1 października 2019 roku wyniosła 4,44 mln osób. Przełożyło się to na 29,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 26,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 25,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził on 4,69 mln oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”, a jego udział wynosi 8,61 proc. Trzeci jest TVN (gł. „Milionerzy”; 8,13 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 7,36 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4,44 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kaktus
W porównaniu do ilości zamieszkujących obywateli w Polsce to słaby wynik. Na szczęście nie oglądam tych godzinnych tortur. Żal zmarnowanego czasu, a Poalcy lubią marnować czas przed TV na wszelkiej maści seriale, showy i teleturnieje czyli na tzw rozrywkę (wg mnie bardzo słabą intelektualnie). Znam lepsze sposoby na spędzanie czasu niż tycie przed telewizorem. Np. czytanie książki. Z drugiej strony oglądacze uważają ze czytanie to zmarnowany czas - spotykam się z takimi opiniami. To świadczy jak ubogie życie intelektualne mają Polacy.
odpowiedź
User
onjeden333
W porównaniu do ilości zamieszkujących obywateli w Polsce to słaby wynik. Na szczęście nie oglądam tych godzinnych tortur. Żal zmarnowanego czasu, a Poalcy lubią marnować czas przed TV na wszelkiej maści seriale, showy i teleturnieje czyli na tzw rozrywkę (wg mnie bardzo słabą intelektualnie). Znam lepsze sposoby na spędzanie czasu niż tycie przed telewizorem. Np. czytanie książki. Z drugiej strony oglądacze uważają ze czytanie to zmarnowany czas - spotykam się z takimi opiniami. To świadczy jak ubogie życie intelektualne mają Polacy.

A jednak komentujesz newsy dotyczące telewizji. Po co, skoro jej nie oglądasz?

A co do M jak miłość, to 4,5 mln to wciąż wynik rewelacyjny, więcej mają tylko transmisje sportowe. Trzeba też pamiętać, że sporo osób ogląda seriale w internecie.
odpowiedź
User
Kidler
Już nie ma ani 5 milionów ani 30%. Bardzo dobrze, jeszcze parę lat i ten gniocik już nie będzie specjalnie odstawał oglądalnością od innych seriali. Nie wiem co ludzie w tym widzą, dawniej to był bardzo dobry serial z wciągającymi wątkami, teraz to polska Moda na sukces.
odpowiedź