SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński: z Adwertajzing do Blueberry

Do agencji Blueberry dołączył nowy team kreatywny: Maciej Kaczyński (copywriter) i Patryk Bryliński (art director).

Maciej Kaczyński, Patryk BrylińskiMaciej Kaczyński, Patryk Bryliński

Przez 4,5 roku Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński pracowali w agencji Adwertajzing, gdzie przygotowywali międzynarodowe kampanie dla marek koncernu Procter&Gamble (Duracell, Braun, Gillette), banków Millenium i DnB NORD, Ministerstwa Środowiska i Transportu.

Dołącz do dyskusji: Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński: z Adwertajzing do Blueberry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl