SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Kapuściński dyrektorem w dziale realizacji kampanii reklamowych Result Media

Maciej Kapuściński awansował w agencji marketingu internetowego Result Media z SEM managera na dyrektora w dziale realizacji kampanii reklamowych.

Maciej Kapuściński Article

Kapuściński na nowym stanowisku odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych. Ponadto będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał w ARBOmedia w dziale SEM, następnie pracował w OMD/PHD Media Direction jako starszy specjalista ds. SEM. Następnie pełnił funkcję SEM managera w Agorze. Pracował dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland.

Maciej Kapuściński posiada certyfikację Google Partners, potwierdzającą kwalifikacje Google Adwords m.in Search, Mobile, Video, Display, Shopping oraz Google Analytics i Digital Sales.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Kapuściński dyrektorem w dziale realizacji kampanii reklamowych Result Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl