Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker

Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefa działu badań Wavemaker.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker
od lewej: Ł. Kołdys, M.Kawka

Maciej Kawka, dotąd dyrektor działu strategii Wavemaker, awansuje do zespołu zarządzającego spółki. Dotychczasowe obowiązki szefa zespołu strategicznego połączy z szerszą odpowiedzialnością za rozwój oferty agencji m.in. w obszarze nowych narzędzi czy projektów badawczych.

Kawka pracuje dla Wavemaker, wcześniej MEC, od 2009 roku, przeszedł tu wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od media assistanta.

Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.

Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemaker. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z zespołów agencji, będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów.

Łukasz Kołdys pracuje dla Wavemaker od blisko 10 lat. Do Wavemaker przeszedł z Omnicomu, gdzie przez 3 lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badacza. W Wavemaker Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemaker, a także własnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny