Maciej Kossowski dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy

Maciej Kossowski został dyrektorem zarządzającym biura reklamy Polska Press Grupy. Zastąpił na stanowisku Pawła Kosska.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Kossowski z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl. Pracę rozpoczął na stanowisku menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.

Maciej Kossowski przejmuje zarządzanie strukturami reklamowymi Polska Press Grupy od Pawła Kosska, który szefował tej strukturze od listopada 2016 roku. Teraz został zastępcą Kossowskiego, odpowiedzialnym za relacje z domami mediowymi i kluczowymi klientami spółki. Zachowuje też stanowisko dyrektora ds. klientów strategicznych w spółce.

Z Polska Press Grupą Kossek związany jest od 2009 roku, kiedy rozpoczął pracę jako dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej internetu spółki, następnie jako dyrektor sprzedaży pionu internet. Od 2014 roku był dyrektorem biura reklamy internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję