SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Maciej Kot z mamą ambasadorami polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”

Skoczek narciarski Maciej Kot wraz z mamą Małgorzatą zostali ambasadorami czwartej, polskiej odsłony kampanii koncernu Procter&Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. Akcja ma podkreślać kluczową rolę matki w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Article

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, od wielu lat będącego partnerem Igrzysk Olimpijskich. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Tegoroczna odsłona kampanii porusza temat uprzedzeń.

Temat ten niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Orientacja seksualna, kultura, rasa czy brak możliwości finansowych to tylko kilka przykładów uprzedzeń, z którymi mogą zmagać się młodzi sportowcy. Dla większości z nich wsparciem w takich sytuacjach jest matka.

Stworzony na potrzeby kampanii film „Miłość ponad uprzedzenia” jest opowieścią o sportowcach, reprezentujących różne dyscypliny, którzy musieli zmierzyć się z różnymi uprzedzeniami. Pokonali je dzięki mamon, ich wsparciu i miłości. Wideo pokazuje w jaki sposób mógłby wyglądać świat, gdyby wszyscy widzieli to, co widzą mamy, a czego nie potrafią dostrzec inni.

- Celem naszej firmy i marek, które tworzymy, jest poprawianie jakości życia osób, które z nich korzystają, każdego dnia - mówi Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w P&G. - Podczas Igrzysk Olimpijskich, uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. My jednak wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Chcemy wyrazić podziw oraz wdzięczność dla każdej mamy na świecie i podkreślić, że z dumą je wspieramy - dodaje.

Maciej Kot to indywidualny wicemistrz świata juniorów, zdobywca Letniego Grand Prix czy drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich. Sportowiec rywalizować będzie podczas 3 występów w trakcie Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni normalnej, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni dużej oraz rywalizacji drużynowej, gdzie wraz z pozostałymi reprezentantami Polski walczyć będzie o jak najlepsze wyniki.

W poprzednich edycjach polskiej odsłony kampanii występowali, wraz ze swoimi mamami Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Kot z mamą ambasadorami polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing