SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Lissowski dyrektorem operacyjnym w Pathfinder 23

Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 (Brand New Galaxy) dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję chief operating officer.

Maciej Lissowski, fot. Przemek Chudkiewicz Article

Maciej Lissowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych agencji.

- Pathfinder 23 budują niezwykle zaangażowani i utalentowani ludzie, których pasja do budowania globalnego biznesu i podejmowania globalnych wyzwań jest motorem niesamowicie szybkiej ekspansji agencji, co jest powszechna opinia nie tylko na rynku polskim, ale również międzynarodowym. Nie sposób nie ulec tak silnej rekomendacji, wobec czego z ogromną przyjemnością dołączę do zacnego grona specjalistów. Moje doświadczenie i rosnąca branża e-commerce, to fantastyczny mariaż kosmicznych możliwości - komentuje Maciej Lissowski.

Maciej Lissowski: z Agencji Warszawa do Pathfinder 23

Lissowski ostatnio przez prawie 1,5 roku roku był związany z Agencją Warszawa jako dyrektor zarządzający (przejął obowiązki od Pawła Wołoncieja, prezesa agencji). W lipcu rozstał się z agencją, a na jego miejsce nie powołano nowej osoby.

Wcześniej przez osiem lat na stanowisku chief operating oficera w Publicis Worldwide Polska był odpowiedzialny za obsługę operacyjną wszystkich klientów.

Karierę w branży reklamowej zaczął w 1991 roku w lokalnej agencji. Później pracował m.in. dla Lintas Warszawa oraz Young & Rubicam. W 1999 roku po raz pierwszy rozpoczął pracę dla Publicis na stanowisku group account director. W 2002 roku przeszedł do spółek Grupy Ogilvy, by wrócić do Publicis w 2010 roku.

Pathfinder 23 to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Agencja zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Lissowski dyrektorem operacyjnym w Pathfinder 23

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konkurencja
Miał dosyć prawych i sprawiedliwych?
4 2
odpowiedź
User
pan jacek
kolejny zarządzający xD
10 0
odpowiedź
User
Ciekawska
Poważnie zastanawia mnie portfolio agencji Pathfinder 23. Mieni się jako agencja eCommerce, ale w rzeczywistości ich klientami nie są żadni gracze z tej branży. Nie widzę też żadnego "produktu" związanego bezpośrednio z tą dyscypliną (sorry ale CRM-y/BRM-y/PIM-y do marketplaceów albo narzędzia nasłuchowe to jeszcze nie jest eComm). Wygląda to trochę na "wydmuszkę" w klastrze. Chwalenie się zatrudnieniem człowieka niezwiązanego z branżą który w połowie 2020 roku mówi o ,,rosnącym e-commerce" też jest mocno wymowne (brakuje jeszcze wzmianki o tym, że Social Media to nowe technologie). Come on, ten sektor się rozwija w Polsce od co najmniej 15 lat. Biorąc pod uwagę powyższe oraz totalne agencyjne odrealnienie to rzeczywiście nie mogłabym lepiej określić tej współpracy niż "fantastyczny mariaż" xD
15 1
odpowiedź