Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska

Maciej Mitoraj, który pełnił funkcję dyrektora marketingu i rozwoju po dwóch latach pracy odchodzi z sieci sklepów Żabka Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska

Mitoraj do sieci Żabka Polska dołączył w 2015 roku, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu i rozwoju. Pod koniec marca 2016 roku przestał być członkiem zarządu i został dyrektorem ds. marketingu i rozwoju w firmie.

Przed dołączeniem do Żabka Polska, Maciej Mitoraj był dyrektorem handlowym w firmie Colian. W latach 2011-2014 w Commercial Insight Group jako managing partner realizował projekty komercyjne w Polsce i CEE. Pracował też w Grupie Żywiec, gdzie był członkiem zarządu ds. marketingu W latach 2005-2008 zarządzał agencją komunikacji zintegrowanej Peppermint.

Wcześniej był senior brand managerem marki Tyskie, należącej do koncernu SABMiller. Przygodę z marketingiem zaczynał w Nestle Polska, gdzie zajmował m.in. stanowiska product group managera i national key account managera.

Nie udało nam się ustalić jego dalszych planów zawodowych.

W czasie, gdy Maciej Mitoraj był osobą odpowiedzialną w Żabka Polska za marketing, zmieniona została komunikacja marki. Po wielu latach cyklu animowanych spotów reklamowych ze zwierzętami w rolach głównych Żabka rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Mały wielki sklep”, prezentujących zabawne rozmowy i sytuacje w sklepach tej sieci.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana