Maciej Noskowicz po 20 latach pracy przechodzi z Radia Zachód do Akademickiego Radia Index

Dziennikarz sportowy Maciej Noskowicz odszedł z Radia Zachód i rozpoczyna pracę w Akademickim Radiu Index Uniwersytetu Zielonogórskiego. - Po dwóch dekadach wracam do rozgłośni, w której zaczynałem - mówi dziennikarz.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Maciej Noskowicz po 20 latach pracy przechodzi z Radia Zachód do Akademickiego Radia Index
Maciej Noskowicz

Maciej Noskowicz pracował w publicznych rozgłośniach przez 20 lat. W Polskim Radiu Zachód i w Radiu Zielona Góra pracował jako komentator, reporter, prowadzący pasma poranne. Współpracował z także Jedynką i Trójką.

Do Akademickiego Radia Index Uniwersytetu Zielonogórskiego Noskowicz dołączył 1 kwietnia br. Pierwsze dziennikarskie szlify Maciej Noskowicz zdobywał właśnie w tej studenckiej rozgłośni.

- Zaczynałem jako licealista w Radiu Index, tuż po jego narodzinach, w listopadzie 1998 roku. Byłem tu przez półtora roku. Można powiedzieć, że po dwóch dekadach to jest powrót, chociaż zmieniło się tutaj wszystko, a pozostałą tylko nazwa - komentuje Maciej Noskowicz. W rozgłośni akademickiej będzie przeprowadzał wywiady z naukowcami, władzami miasta i regionu i sportowcami.

Począwszy od tego sezonu Maciej Noskowicz będzie też komentował mecze żużlowe na antenie Canal Plus.

Akademickie Radio Index tworzone jest przez pracowników uczelni oraz dziennikarzy, którzy dołączyli do niej z regionalnych mediów. Nadaje w internecie z Zielonej Góry, program emitowany jest 24 godziny na dobę. Radio przygotowuje własne serwisy informacyjne z wiadomościami ze świata, kraju, regionu, miasta i uczelni. Ramówka złożona jest z audycji muzycznych, sportowych, kulturalnych, prezentujących bieżące wydarzenia z miasta i regionu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day