SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Play z udziałem Macieja Stuhra. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.

Maciej Stuhr, fot.Play

Maciej Stuhr, fot.Play

Nowe spoty Play z udziałem Macieja Stuhra są opowiadane z perspektywy wymagającego klienta, który w punkcie obsługi sieci nie może się zdecydować, jaką wybrać Formułę: L, M czy S. Na pomoc konsultantom przychodzi aktor, który zachęca klienta do wybrania Formuły L. Perswaduje mu to, wcielając się w różne role znane z filmów, m.in. kota ze „Shreka” oraz głównego bohatera „Pokłosia”, którego zresztą faktycznie zagrał.

Kampania informuje, że każda Formuł oferowanych przez Play obejmuje nielimitowane rozmowy w obrębie sieci za 9 zł miesięcznie. Reklamy podkreślają również, że 7 z 10 klientów zmieniających obecnie sieć komórkową przechodzi do Play.

Maciej Stuhr został twarzą reklamową Play w styczniu br. (obejrzyj pierwszy spot z jego udziałem), wspólnie z Magdaleną Różczką, Agnieszką Dygant i promującym sieć już wcześniej Kubą Wojewódzkim. Pod koniec maja do mediów trafiły nowe reklamy z Różczką, Dygant i Wojewódzkim (zobacz je).

Kampania Formuły M z Maciejem Stuhrem od 6 czerwca obejmuje telewizję, kina, internet, prasę oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją zajęło się studio postprodukcyjne Orka Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

reklama prasowa

reklama outdoora

reklama internetowa

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr à la „Shrek” i „Pokłosie” reklamuje Formułę M w Play (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
Najpierw napluć na własny naród w kłamliwym Pokłosiu, potem walczyć o "prawdę historyczną" i "narodowy rachunek sumienia" niczym husarz pod Cedynią, by w końcu obrócić tę walkę w groteskę i pieniądze z kolejnej bzdurnej, nikomu niepotrzebnej reklamy - obrzydliwe panie Młodszy Stuhr. Jestem w Play sprzed Wojewódzkiego i reszty celebryctwa, które jakoś zniosłem. Po tym wyczynie chyba się uniosę.
PS. Zastanawiam się czy tylko ja tak mam, czy ludzie zatracili elementarną wrażliwość i poczucie przyzwoitości i nie czują, że coś tu jest bardzo nie tak.
68 26
odpowiedź
User
Musi się zgadzać
Hajs się zgadza. To najważniejsze.
17 10
odpowiedź
User
333
Szastanie pieniędzmi jakie ma miejsce w P4 jest porażające.Żal abonentów, bo to oni za to rozpasanie płacą. Czasami mam wrażenie, że ktoś tu traci rozum.
13 9
odpowiedź
User
august
Najwybitniejszy historyk V RP, szlachcic w pierwszym pokoleniu... Cóż, noblesse obliżżż...
13 8
odpowiedź
User
tadeusz
Niespecjalne to. Ma być zabawnie ale formuła chyba sie wyczerpała...
9 8
odpowiedź