SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Stuhr z mamą Barbarą w poruszającym spocie wspominają chorobę Jerzego Stuhra

Spot #PowiedzJak zachęca do szczerej rozmowy z najbliższymi na temat wzajemnych potrzeb w sytuacji choroby. Inauguruje piątą edycję kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą”, realizowanej przez Fundację Nutricia. W materiale o trudach walki z chorobą swojego męża i ojca opowiadają Barbara i Maciej Stuhrowie.

Article

Film udostępniony na kanale YouTube Fundacji Nutricia, pokazuje opiekunów i ich bliskich, którzy osobiście przekonali się, jak dużym wyzwaniem jest skuteczne wsparcie osób zajmujących się chorymi członkami rodziny.  

Barbara i Maciej Stuhrowie w spocie #PowiedzJak

W akcję #PowiedzJak zaangażowali się między innymi Barbara i Maciej Stuhrowie. - Nie jest łatwo wracać myślami do pewnych chwil, szczególnie jeżeli mamy poczucie, że są dawno za nami. Jednak dzięki udziałowi w spocie mogłem jeszcze raz powiedzieć Mamie, jak bardzo jestem jej wdzięczny za cały ten czas, kiedy była przy Tacie. Dowiedziałem się też, że chociaż moja pomoc ograniczyła się głównie do obecności, było to to, czego potrzebowała Mama w tamtym czasie. Mam nadzieję, że inicjatywa pomoże zrozumieć osobom, które obecnie zmagają się z chorobą w rodzinie, jak ważne jest otwarte wyrażanie swoich potrzeb i otwartość na pomoc ze strony bliskich - mówi Maciej Stuhr, którego tata, Jerzy Stuhr, przeszedł chorobę nowotworową.

Spot #PowiedzJak został zrealizowany w ramach kolejnej, piątej edycji kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Celem kampanii jest budowanie świadomości na temat żywienia medycznego jako integralnego elementu opieki zdrowotnej oraz wsparcie pacjentów i ich opiekunów w procesie leczenia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr z mamą Barbarą w poruszającym spocie wspominają chorobę Jerzego Stuhra

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karo
I nic o tupolewie? Przecież to takie istotne.
14 2
odpowiedź
User
Maxi
Sprzedawanie poważnej choroby w reklamie niby-społecznej ale w tle promującej produkt - to trochę słabe jest (zakładam że państwo nie wystąpili za darmo).
12 0
odpowiedź
User
spam
ze strony firmy

"Nutricia jest liderem rynku żywności dla niemowląt i dzieci w Polsce. Jest członkiem Grupy Danone."
2 2
odpowiedź
User
nie kumam
Ale o co tu biega? Trzeba aż reklamę kręcić, by bliscy ludzie nie zostawiali chorego bez opieki? To uwłacza ludzkości taka reklama.
9 0
odpowiedź